Książki zamówiłem 25 maja, wszystkie książki miały status: „wysyłamy w 24 godziny”. Złożyłem zamówienie, zapłaciłem online przez PayU i czekam …
Ponieważ były to przewodniki na wakacje, to teoretycznie mi się nie spieszyło … zorientowałem się po dwóch tygodniach, że nie mam przesyłki. Zalogowałem się na stronę księgarni i w liście moich zamówień było wyświetlone moje zamówienia ze statusem „oczekuje”. W sumie ciekawe na co, skoro powinno być wysłane 2 tygodnie temu. Nic nie robiąc wyszedłem ze sklepu.
Następnego dnia postanowiłem napisać maila, że anuluje zamówienie, bo ile można czekać. Jakie było moje zdziwienie, gdy w liście zamówień mojego zamówienia … nie było, choć było tam jeszcze poprzedniego dnia. Za to wszystkie książki z tego zamówienia znalazły się … w koszyku (w pierwszym kroku koszyka), tak jakby właśnie przed chwilą były do koszyka dodane.
Nie pozostało mi nic innego, jak poprosić sklep o pilny zwrot zapłaconych pieniędzy i anulowanie mojego zamówienia. Ciekawe po jakim czasie zostaną mi zwrócone pieniądze. Generalnie sklepu NIE POLECAM
daty transakcji:
- zamówienie i zapłata on-line 25 maj 2013
- wniosek o zwrot pieniędzy: 9 czerwiec 2013
Opinie działu „opinie o sklepach internetowych” mają charakter całkowicie subiektywny i bazują najczęściej na moich subiektywnych odczuciach związanych z funkcjonowaniem rynku e-commerce. Ponieważ kupuję dużo przez internet, pozwoliłem sobie o komentowanie zarówno pozytywnych jak i negatywnych sposobów działania i obsługi sklepów internetowych.